معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:
تابناک هرمزگان- معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از رشد 7 درصدی پرونده های منتهی به صلح و سازش در شعب شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از ابتدای سال جاری و افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 21 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، به نقل از میزان؛ مظفر حمزه ئی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان طی گفتگویی خبر داد: که از ابتدای سال جاری تعداد 5543 فقره پرونده به صلح و سازش منجر شده که در مقایسه با تعداد 5166 پرونده منتهی به سازش در مدت مشابه سال 1396 بیانگر رشد 7 درصدی صلح و سازش در استان هرمزگان می باشد.

وی در ادامه با تأکید بر محوریت توجه به صلح و سازش میان مؤمنین با تأسی از سیره عملی حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و در تبعیت از فرهنگ عاشورا ، از افتتاح و راه اندازی شورای حل اختلاف شهر سورک از توابع شهرستان جاسک استان هرمزگان خبر داد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: شورای حل اختلاف شهر سورک طی مراسمی با حضور رئیس دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف شهرستان جاسک و جمعی از مسئولین ، علمای اهل تسنن و تشیع و معتمدین محلی این شهرستان افتتاح شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان در ادامه بیان داشت: مهمترین هدف از تشکیل شورای حل اختلاف در مناطق مختلف استان هرمزگان این است که با ایجاد صلح و سازش در پرونده های مختلف ؛ موجبات نزدیکی قلوب مومنین و از بین بردن کینه ها و اختلافات را فراهم سازد.

وی ابراز امیدواری کرد: به فضل الهی و در پرتوی مجاهدت اعضاء و کارکنان شوراهای اختلافات استان هرمزگان، دعاوی باقی مانده به صلح و سازش منجر گردند و فضای همدلی و مودت هر چه بیشتر بر مناطق مختلف استان هرمزگان حاکم گردد.

رشد 7 درصدی صلح و سازش در استان هرمزگان /افتتاح شورای حل اختلاف شهر سورک

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار